Masoneria?

Lista națională
Convorbiri lămuritoare (2)

- Care este poziția Masoneriei față de proiectul Roșia Montana? -

Domnule profesor ION COJA, pe Internet a fost reactivată înregistrarea unei vechi intervenții a dumneavoastră la OTV, pe tema masoneriei, cu titlul „Ion Coja laudă masoneria”. Chiar ați lăudat-o?

Am vizionat și eu acea înregistrare. Nu este o laudă adusă masoneriei! Intervenția mea, de câteva minute, avea o motivație destul de naivă, nu doream să laud masoneria, ci să reclam un furt, o escrocherie, al cărei autor erau doi masoni. Fusesem atras într-o afacere cu aparență onestă, o combinație în care ceilalți doi parteneri mi-au fost prezentați de domnul Diomid Perciun ca fiind masoni. Iar eu am luat acest detaliu ca pe o garanție de seriozitate. Și mă înșelasem. M-am înșelat și a doua oară, intervenind în emisiune și sperând că făcând publică situația respectivă, se va auto-sesiza vestitul tribunal masonic, despre care auzisem că ar judeca toate abaterile fraților masoni de la morală, de la comportamentul onorabil etc. Încă mai sper, drept să-ți spun. Așa cum am sperat și de la organele justiției „laice”, dacă o pot numi așa, unde am reclamat malversația, dar fără niciun rezultat. În fapt, cunosc doar câțiva masoni, unul fiind domnul Viorel Danacu. Am intervenit în emisiune și pentru a spune câteva cuvinte despre domnul Danacu! Am fost coleg de partid cu dînsul în PDAR, un om cu totul onorabil, atacat pe nedrept în acea emisiune. Poate și din pricina dlui Danacu am avut încredere în cei doi masoni! Așa zis „frați” masoni! Frate frate, dar mi-au băgat mâna în buzunar! Repet: încă mai sper că m-am înșelat numai în privința celor doi escroci, nu și în privința masoneriei. Om vedea!

În concluzie: ce părere aveți despre masonerie? Îi dați notă de trecere?

O aștept la re-examinare!… Niciodată nu-i prea târziu pentru un escroc să-și revină, să redevină frate și cu ceilalți semeni!

Ne dați numele celor doi masoni?

Deocamdată, nu. Dar trebuie să mai fac o precizare: în acea intervenție am expus foarte succint și, din păcate, lacunar, o teză la care țin foarte mult: legătura dintre democrație și organizațiile secrete, de tip masonic. Am afirmat în intervenția mea că democrația este un sistem politic care nu poate asigura continuitatea unei politici, a unor programe naționale de anvergură, de lungă durată. Pluralismul politic și alternanța la guvernare afecteză grav continuitatea și stabilitatea societății. Spuneam în intervenția mea de la OTV că democrația nu poate dura, deci nu poate funcționa, decât cu sprijinul unor structuri oculte, secrete, de tip masonic, care asigură continuitatea programelor politice aplicate statului respectiv! Asta poate fi luată drept o laudă adusă masoneriei? Da, se poate interpreta așa numai dacă ai o părere bună despre democrație, dacă ești mulțumit de ea cum funcționează! Dar nu este cazul meu, care nu laud democrația, nu mi se pare sistemul politic cel mai puțin malefic, cum zicea Churchill. Și nu sunt deloc mulțumit de așa zisele binefaceri ale democrației de care avem parte după 1990! Deci nu se poate deduce din ce am spus că am lăudat masoneria! Dacă aș lăuda democrația, implicit aș lăuda și masoneria!

Atunci criticați-o!

Ca s-o critic, mai mult sau mai puțin „constructiv”, ar fi nevoie să știu mai multe despre dumneaei! Cunosc puțini masoni, oameni onorabili, nimic de zis, minus cei doi! Dar nu exclud nici binele, nici răul! Firește, m-aș bucura să am dovezi ale rolului pozitiv pentru umanitate al masoneriei, al altor structuri oculte, discrete, secrete și așa mai departe.

Cunoașteți teza că masoneria, în ultimii 150 de ani, ar fi ajuns sub obediența unor structuri evreiești, de tipul Bnai Brith? Ce părere aveți?

Ar fi grav pentru masoni! Ar fi și mai grav dacă, în interiorul Masoneriei, le-ar fi imposibil să verifice această ipoteză! Eu unul însă nu am date destul de sigure și complete ca să mă pronunț. În Marele Manipulator am tratat acest subiect. Dar aș avea câteva amendamente de adus la ce am scris atunci. Revin la democrație. Democrația este o frumoasă iluzie, în cel mai bun caz. Cum a fost în antichitate, când a fost experimentată cu rezultate dezastruoase: condamnarea la moarte a lui Socrate și Iisus… Au fost decizii luate în mod democratic!… Anticii au renunțat la democrație fără niciun regret! A fost reinventată de masoni în America, apoi în Europa. Vedeți cum funcționează!

Dacă ar fi să reproșați ceva masoneriei la ce v-ați referi?

La soarta pe care a avut-o masonul Mozart!…

Dacă ar fi să lăudați masoneria pentru ceva anume?

Spiritul pașoptist!… Cu mențiunea că patriotismul acelei generații nu este un produs eminamente masonic! Masoneria a fost la acea dată o frumoasă frăție românească! Nu se compară cu masoneria din care a făcut parte I. G. Duca…

Ce recomandați unui tînăr: să intre sau nu în masonerie?

Nu știu ce să zic. Nu cunosc cât de adevărată este puterea cea atât de mare a masoneriei, de care vorbește toată lumea!… Cunoașteți celebrul îndemn: să avem și noi faliții noștri!… E ca la ONU: nu strică să avem și noi reprezentanții noștri! Cred, totuși, că masoneria nu se potrivește cu tinerețea! Cu elanurile generoase, eroice, ale tinereții. Aș zice că masoneria este potrivită pentru persoane trecute de jumătatea vieții. Am auzit că în masonerie sunt mulți ofițeri superiori, magistrați… Sper să fie la pensie! Să nu fie activi!…
Oricum, idealul românesc este altul, este afirmarea pe față a gândurilor, a intențiilor… Ce-i în gușă e și-n căpușă! Românului nu-i place să se ferească, să se ascundă, să fie „discret” sau secret. Dintotdeauna am ținut la acest model, l-aș numi modelul românesc al voiniciei: Cine-i tînăr și voinic Umblă noaptea pe colnic Fără par, fără pistoale, Numai cu palmele goale!… Știu bine că acest model nu funcționează în toate comunitățile, nu este agreat în toate culturile și tradițiile! Nu este destul de eficient, după mintea unora, probabil!

Apropo de eficiență: În romanul Vin Americanii ați propus o interpretare inedită a confruntării dintre David și Goliath. Am impresia că se explică interpretarea dumneavoastră prin preferința pe care văd că o aveți pentru acest model al „voiniciei”. Ați vrea să-l aplicați la momentul biblic atât de cunoscut, căruia i-ați dat altă interpretare? Interesantă, după părerea mea.

Da! S-a zis că David l-a învins pe Goliath prin inteligență!… O enormitate! Inteligența nu înseamnă viclenie și încălcarea regulilor! Căci asta face David! Regula, la acea dată, era ca lupta să fie voinicească, în contact nemijlocit cu adversarul. Puneai mâna pe adversar și-l doborai, dacă erai în stare! De aceea Goliath se miră de David că intră în arenă, în ring, cu o praștie asupra lui. „La ce-ți trebuie, prietene?! Praștia este făcută ca să tragi cu ea în fiare sălbatice!”… David nu-i răspunde la întrebare. Nu putem deduce de aici că era mai dotat intelectual decât uriașul Goliath, ci că era viclean, găsise un subterfugiu prin care să evite contactul cu adversarul. Să evite lupta voinicească! Pentru prima oară în istoria omenirii, lovitura voinicească, a brațului încordat, este înlocuită cu lovitura de la distanță: cu praștia! Precursoarea arcului, a armelor de foc, a rachetelor balistice intercontinentale. În copilăria mea, când ne băteam între noi două mahalale, era regulă sfîntă să nu utilizăm praștia, pe care o aveam fiecare în buzunar, dar trăgeam cu ea numai după vrăbii sau ciori! Sau să arunci cu pietre!… Ne luptam numai cu săbiile… Îmi place să cred că era o regulă veche de când Tomisul!
Ce face David este similar boxeurului care intră pe ring cu o piatră în buzunar, iar când gongul anunță începerea luptei scoate piatra din buzunar și-l pocnește cu ea pe adversar în frunte!… Asta a făcut David al nostru!

Iar sunteți anti-semit!

Nu m-aș mira să se găsească vreun nătărău să vadă așa lucrurile!… Ca să-l liniștesc, o să-i spun că, la Discovery, l-am auzit pe un arheolog din Israel, evreu, spunând că nu există nicio dovadă arheologică a existenței lui David…
Da, acea confuntare este istorică, dar în sens negativ. Ea marchează momentul când debutează în istorie viclenia ca substitut al forței. Prin viclenie, prin arme, aschimodia îl poate înfrânge pe voinicul voinicilor, fie cu praștia, fie cu cuțitul înfipt în spate, fie cu glonțul ucigaș!… Îmi pare rău de Michelangelo! E lucru sigur că David nu arăta așa cum l-a imaginat marele sculptor!… Mai degrabă Goliath va fi arătat așa de mândru, de vajnic!

Care este legătura dintre masonerie și pledoaria dumneavoastră împotriva lui David!

Nicio legătură, prietene! Tu ți-ai adus aminte de cartea mea, de o pagină la care și eu țin și pe care am scris-o cu gândul și la Cervantes, care, în Don Quijote are cuvintele cele mai aspre pe seama celor care au inventat și folosesc armele de foc!…
Problema masoneriei nu rezidă în faptul că este sau ar fi o societate secretă! Ci mă întreb cât de mari sunt secretele masoneriei față de propriii ei membri? Bunăoară, ei între ei, masonii pot să afle dacă este sau nu adevărată povestea cu subordonarea masoneriei față de alte structuri, indiferent dacă aceste structuri sunt sau nu eveiești?

În concluzie?

Ce concluzie?!… Mă rog, îmi vine în minte o întrebare: masoneria din România, ca ONG de interes național, cum a fost clasificată de guvernul Adrian Năstase, s-a pronunțat asupra proiectului Roșia Montană? Acest proiect este un bun test pentru a cunoaște disponibilitatea unei persoane, a unei organizații, de a fraterniza cu poporul român, cu viitorul românesc al României. Ce știi? Care este poziția masoneriei românești față de acest proiect criminal? Criminal, dar al naibii de tentant pentru cei a căror patrie nu este în România!
Aș sugera masonilor din România să ia atitudine față de Roșia Montană în numele masoneriei, să-și facă publică atitudinea și să acționeze în consecință, fie și pe căi mai discrete. Dar eficiente! Ar fi un gest care ar lămuri statutul masoneriei din România.

O ultimă întrebare: pe LISTA NAȚIONALĂ vor putea fi înscriși și masoni?

Nimeni nu va fi înscris pe LISTĂ pentru că este mason! Dar nici nu va fi exclus de pe listă pentru că este mason! Altele sunt criteriile, mai citește atent încă o dată textele noastre deja puse în circulație!
Umblă sănătos, prietene! …Era să zic frate! Ne dădeam de gol!… Ptiu!

27 ianuarie 2012
A consemnat PETRE BURLACU

Post to Twitter Post to Facebook Post to Google Buzz Post to LinkedIn

226 comentarii la “Masoneria?”

  1. Misu Croitor spune:

    …personal nu cred ca David poate fi acuzat de viclenie in duelul sau cu Goliat.Dimpotriva.Lupta era total inegala:David era un copil ciobanas de la oi;Goliat…un luptator experimentat,un urias care a bagat spaima(de unul singur) in toata armata rivala.E adevarat.David nu a folosit armamentul oferit de regele Saul si l-a refuzat.Motivul:nici nu putea sa mearga…Toiag, prastie si cinci pietre…cu astea stia el cel mai bine.A alergat pe campul de bataie inaintea Filisteanului.La vedere,fata in fata…Uriasul a avut tot timpul sa observe cum anume va fi atacat si sa-si ia masurile de precautie.Sa se apere cu scutul din dotare de piatra lansata din prastia lui David.Dar nu o face…prefera sa tot vorbeasca.Plateste pretul propriei greseli:subestimarea adversarului.Gigantul, este ucis si decapitat cu propria lui sabie de catre David.

  2. Nae spune:

    @AURA

    Stimata Doamna,
    sunteti singura care a inteles despre ce este vorba. Va multumesc pentru atentie!
    Tot incerc sa trezesc anumite idei practice dar probabil ca trebuie sa ma inarmez cu multa rabdare….de tutun m-am lasat cindva …
    O seara buna !

  3. Adina spune:

    Am fost adânc mişcată de însemnările lui Cristi. Ceea ce am apucat sa citesc din postările lui Cristi (referitor la pactizarea involuntară a ortodoxilor cu energiilor satanice ale oaselor de mort) mi-a deschis o nouă perspectivă asupra plăgilor istorice, pe care le-a suferit acest popor…

  4. aura catalina spune:

    stimate domn NAE, imi place ideea cu magazinul cu produse ecologice, sa fie al nostru si sa ne finantam partidul. si nu numai, dar putem sa face acest magazin pe tot cuprinsul ROMANIEI si chiar si in straintate (cei ce sintem in strainatate).

    iar tu TRAIANE cred ca ai inebunit frate… ce te a distrus faptul ca ai placere sa dai palme romanilor; si mai tare vei inebuii daca nu incepi sa simti ceva iubire; esti pierdut in meandrele sadismului si rautatii; distrezi dar intristezi;

    domnilor!

  5. aura catalina spune:

    UITE ACUM M AM LLINISTTI SI EU, tirziu dar mai bine mai tirziu decit niciodata, citind mesajul lui IOAN TRAIAN din 06.02.2012 AM INTELES ca: NU SINTEM DIN ACELASI ALUAT SI NICI DE ACEEASI parte a barierei, nu am fost securista, nici masoana, nici schizofrenica nu sint(dar nu se stie, aparent cele mai mari genii au fost schizofrenice) atita doar ca si eu cred in: DACIA SI STATELE UNITE ALE DACIEI ETERNE – BASARABIA, BUCOVINA, si toate celelalte ce s-au numit odata ROMANIA sau DACIA si ce ar trebuii inca sa se numeasca asa…

    de abia acum am inteles de ce am fost banuita ca as putea fi de-a lui SINTIO, numai ca eu nu sitn nici cu el si nici de a lui, si nici atee, “EU SINT CEEA CE SINT, DUMNEZEU IN MINE”; aceasta folozofie de care si eu sufar(dar specific, ce nu are nimic de aface cu filozofia lui Traian Ioan) a suferit si MHAIL EMINESCU, IISUS, si inca altii ce au iubit tara si neamul romanesc; acum am inteles ca eu nu pot fi din acealsi aluat cu Traian… NU AS PUTEA SA DAU O PALMA UNUI ROMAN, NU AS FI IN STAREA SA IAU DE LA UN ROMAN NIMIC, nici sa il insult nici sa i fac un rau cid de mic; POATE SA I DAU, POATE SA L APAR, POATE SA L CRUT DE EFORTURI SI DE NECAZURI; MI SE PARE CA SINTEM FACUTI DIN MAI MULE ALUATURI NOI ROMANII; MI SE PARE CA SINTEM INTR O DEZBINARE CE VINE LA FIECARE de la ceea CE A FACUT fiecare IN ALTE TIMPURI, CU CE S A INDELTNICIT SI CE MESERIE I-A OFERIT DESTINUL;

    si gasesc ca aceasta diviziune si placere de a face rau fratilor sai de neam, este singura ce astazi este evidenta insasi, in dificulatatea de a solidariza si de a pune mina pe tara noastra; nu mai avem capacitatea de a devenii frati. nu mai avem capacitatea de a ne unii romanii intre noi si de a face CEEA CE TREBUIE CA SA NE LUAM TARA IN PRIMIRE; de aceea strada striga: JOS BASESCU, iar basescu da jos pe boc, nimic de-a face cu ceea ce strada a vrut;

    CE SE INTIMPLA IN ROMANIA??? SCURT: MARE DEZBINARE…

    cine a facut treaba politica de dezbinare A REUSIT IN MOD STRALUCIT;

    cu slabiciune de caracter si perosnalitatea calcate in picioare AU REUSIT… SA NE DISTRUGA…
    NUMAI CA NU PE TOTI.
    ROMANI CE NU VA SIMTITI INVINSI: AVEM TREABA;
    fara atei, comnusti, evreii, masonii si fara toti ce nu au nimic de aface cu Romania noastra si cu DUMNEZEU INAINTE. dupa mine sintem capabili sa mutam muntii din loc; HAIDETI SA NE TRANSFORMAM IN LUPI SI SA NE LUAM STEAGUL CU CAP DE LUP SA NE SAMANIZAM SA NE UNIM SI SA INCEPEM LUPTA; NU NE VOR SPERIA PE NOI NISTE TISTI BISTI DE LA CIA CU CREIERE SPALATE SI FORMATATI A DEVENII MANIPULATORII PRINCIPALI AI TARII;

    VA ROG DOMNILOR,
    avem de lucru, mult si serios…

  6. Cristi spune:

    Traiane Ioane,

    Vezi că dincolo halatul e mai ieftin; promoţie de la cahal…

    http://www.youtube.com/watch?v=Nk5PuxuJpRw

    http://www.ioncoja.ro/2010/02/doi-ani-de-cand-israel-a-cumparat-romania/

  7. Traian Ioan spune:

    Re: Adevărul Creaţiei, Alternativă la religii…
    PACEPA
    06.02.2012 la 11:34 pm >/u>

    Sunt nebunul ridicat de Sântio, Creatorul nostru.
    Nu mă interesează aprecierile voastre imbecile, ale jidanilor.
    Ai primit inteligenţă de la Sântio, adică Duh Sfânt, cum spun credincioşii creştini? Atunci judecă-mă, critică-mă şi arată-mi ce am scris greşit. Nu mă aprecia ca nebun că asta ştiu… şi ştiu de mult.
    Priviţi comentariul şi criticaţi-l, ca să învăţăm cu toţii, să aflăm Adevărul cu toţii. Să le arătăm, cu toţii, jidanilor murdăria pe care ne-o prezintă ca sfântă şi cu care ne orbesc pentru a ne fura.
    Cum vreţi să scăpăm de hoţi folosind conspiraţii jidăneşti?
    Jidane PACEPA eşti prea prost ca să mă judeci tu, să-mi judeci tu descoperirile mele atât din Natură, din Creaţie, cât şi din Biblie.

  8. PACEPA spune:

    bai nene,an dat navala nebunii pe internet.Ia priveste comentariu de mai jos!

  9. Traian Ioan spune:

    Re: Adevărul Creaţiei, Alternativă la religii…
    Traian Ioan
    06.02.2012 la 9:44 am

    Santio creatorul meu,este Dumnezeul masoniilor romani geto-daci.
    Eu l-am inventat pentru a arata masoniilor ca au un Dumnezeu mai bun decat al lor.
    Nimeni nu are putere impotriva adevarului decat pentru adevar.
    Eu spun adevarul pentru ca sunt un nebun fanatic anti-crestin. Un bolsevic cu ranjetul pe fata.In trecutul meu de securist militian de la Directia a 4-a Contra-informatii militare securiste,
    am avut ocazia sa dau pumni in cap romaniilor intorsi de la frontiera cu Jugoslavia.Am dat palme si ma mandresc cu asta.
    Am facut-o in numele Partidului Comunist in care am crezut.
    Azi sunt mason si cred in Santio Creatorul.Deci am ramas fanatic anti-crestin ca si atunci.
    De aceea evreii ma inteleg,pentru ca si ei au imbratisat comunismul ateu.
    Evident ca iau medicamente pentru schizofrenie.
    Iubesc Geto-dacia pentru ca aici m-am nascut in leaganul lagar in acea vreme,imperiul fascist condus de Ion Antonescu.Mi-a ucis evreii mei,iar eu a trebuit sa indur la Doftana,alaturi de evreii comunisti,rigiditatea inchisoriilor fasciste ale lui Antonescu.
    Urasc tradarea dar iubesc pe tradatori.De aceea il iubesc pe Majestatea sa Regele Mihai.Pentru ca a facut 23 august,salvand evreii din Romania de la deportarea in lagarele nazi,insa in acelasi timp ducand in Siberia poporul roman.Traiasca Dacia mare! Traiasca Romania

    Acest „site” personal, „Ion Coja”, este plin de jidani şi face jocul jidanilor, după cum se poate vedea din postarea de mai sus.
    Laşul care postează pe saitul „Ion Coja” sub numele meu, este un jidan sadea. S-ar putea să fie jidanul Petru Clej; dar asta nu o poate ştii decât proprietarul „Site”-lui.
    Sântio Creatorul meu, este Creatorul Naţiei mele urmaşă a geto- dacilor, vorbitori ai aceleiaşi limbi Românească.
    Eu L-am descoperit pe Sântio Creatorul şi-L prezint Oamenilor iar jidanilor le atrag atenţia să înţeleagă că au numai un dumnezeu, un idol care va pieri.
    Calomnia este o altă caracteristică a voastră a jidanilor. Ce-ai scris mai sus că aş fi scris eu sunt calomnii ieftine care pot fi verificate foarte uşor şi simplu. Nu te chem la judecată pentru aceste prosti minore.
    Te chem la judecată, dar nu numai pe tine, căci nu eşti unica ploşniţă a lumii. Te chem la judecata jidanilor, a tuturor paraziţilor lumii, ca traducător, al inculpaţilor.
    Ca traducător din partea Creatorului Sântio va fi cel desemnat de Sântio.
    Toţi jidanii vor să fie confundaţi cu evreii, cu masonii, cu ruşii, cu franţujii, cu dracul, cu lacul, cu oricine cu altcineva numai pe nume să nu li se spună.
    Jidanul ăsta vrea să fie confundat cu mine.
    Cu mine nu poate fi confundat nimeni!
    Eu sunt păstorul nebun ridicat de Sântio; nu pot fi confundat cu nimeni.
    De această dată vreau să cred că acest jidan este Petru Clej. Am motivele mele.
    Imbecilul Petru Clej când afirmă în numele meu: „Nimeni nu are putere impotriva adevarului decat pentru adevar.” arată, fără să vrea, fără să înţeleagă, fără să realizeze că în felul acesta, prin această frază jidanii, care vor să conducă lumea se consideră „adevăr”.
    Voi jidanii sunteţi minciună! Niciodată nu aţi fost Adevăr.
    Jidanii se ascund, întotdeauna! Acest Petru Clej, de această dată, se ascunde în spatele numelui meu.
    Jidani imbecili, voi nu sunteţi Adevărul, cum pretindeţi, sunteţi minciuna lumii, a lumii pe care aţi cucerit-o.
    Aţi cucerit lumea prin conspiraţii, prin toate felurile de minciuni; minciunile voastre fără credinţa proştilor nu ar avea nici-o valoare.
    Omenirea se deşteaptă, nu numai poporul român, căruia, din prostie, i-aţi dat ca Imn Naţional: „Deşteaptă-te Române!”
    Ziua aceea de judecată anunţată, prorocită de Sântio, Creatorul Real al Pământului şi a tot ce este sub soare, o trăieşte omenirea, Acum!
    Priviţi afară împlinirea prorocirii Creatorului Sântio. Jidanii conspiratori au strâns prostimea credincioasă în stradă, în Piaţă, să demonstreze împotriva conducătorului de ei ales, Traian Băsescu şi a Guvernului.
    Ai ajuns tu până la cămările zăpezii? Ai văzut tu cămările grindinei, pe care le păstrez pentru timpul necazului, pentru zilele de război şi de bătălie?
    Jidani proşti! Sântio Creatorul nu minte cum minţiţi voi şi dumnezeii voştri, inventaţi de voi.
    Cămările zăpezii le vedeţi privind pe stradă, în piaţă.
    Cămările grindinei vi le voi dezvălui la judecată, în faţa oamenilor, ca apoi să vedeţi împlinirea altor profeţii incredibile, pentru voi. Vi le voi dezvălui în public, pentru a nu le putea fura, cum aţi furat de la Nicolae C. Paulescu şi mulţi alţii.
    Toiagul dintre picioarele lui Iuda se îndepărtează acum, la ziua aceea prorocită, care a sosit, pe care o trăim.
    Toiagul „Legământ” dintre picioarele lui Iuda, cu care aţi condus lumea, lăudând un idol, un dumnezeu, a fost rupt de către Sântio Creatorul nostru; a fost ruptă, a fost dezvăluită, frăţia dintre voi jidanii, dintre lăudăroşii lui dumnezeu (Iuda) şi învingătorii lui dumnezeu (Israel).
    Toţi dumnezeii voştri, inventaţi de voi cu care să conduceţi lumea, vor pieri.
    Dumnezeul vostru, care nu este capabil să scoată o băşină, va pieri ca un gaz urât mirositor oxidat de ozonul atmosferei creată de Sântio.
    Nu dumnezeul vostru Iehova v-a tras afară din Egipt ci, Sântio, Creatorul, care dă fiecăruia ce-I cere prin dumnezeul în care crede fiecare.
    V-a dat ce aţi cerut, pentru a învăţa ce este bine şi ce este rău.
    Voi, jidanii, nu aveţi minte pentru a învăţa din istorie, pentru a judeca ce este bine şi ce este rău pentru întreaga creaţie, ci aţi luat şi practicat ce este bine numai pentru voi, jidanii.
    Voi nu aţi înţeles că astfel, aţi ajuns paraziţi ai lumii!
    Creaţia lui Sântio urmează a fi deparazitată!
    Deparazitarea omenirii se face de către poporul ales de Sântio Creatorul. Poporul cu limbă încâlcită, de n-o puteai pricepe.
    Atunci nu vei mai vedea pe poporul acela îndrăzneţ, pe poporul cu vorbirea încâlcită, de n-o puteai înţelege, cu limba gângavă, de n-o puteai pricepe. (Isaia 33:19)
    Voi jidanii, după cum pot vedea toţi cei care au minte să judece, nu sunteţi niciunul cel căruia i s-a scris:
    Cel care umblă drept şi vorbeşte fără viclenie, cel care nesocoteşte un câştig scos prin asuprire, cel care îşi trage mâinile înapoi, ca să nu primească mită, acela va locui sus; tăria stâncilor va fi locul lui de scăpare; i se va da pâine şi nu-i va lipsi apa. Cel care îşi astupă urechea ca să nu audă cuvinte setoase de sânge şi îşi leagă ochii ca să nu vadă răul, nu va locui sus; nu va fi protejat de tăria stâncilor, va cădea de pe locul de scăpare (Isaia 33:15, 16, adaptat la ziua aceasta)
    Creatorul Sântio pregăteşte deparazitarea Creaţiei Sale.

  10. Cristi spune:

    Recunosc, constat cu durere faptul că lumea s-a dezumanizat în masă, majoritatea par a-şi fi pierdut busola într-un mediu plin de sexualiatate alienantă ce ţine tinerii şi adulţii departe de manifestările social-politice, iar atunci când întreprind vreo acţiune socială e ceva cu ţăţe, funduri goale, pectorali şi obligatoriu chiote excitate…Posturile muzicale cenzurează cântăreţii şi melodiile armonioase cu mesaje luminoase de la entităţi gen Pink Floyd, Phil Colins, ABBA, Sade, Michael Jackson şi compania, şi impun curve şi demente gen Lady Gaga, Madonna şi compania ce dau din fund şi-şi arată toate cele cu priviri piezişe, demente, de curve în călduri ce isteric ne urlă în faţă poftele lor malefice, decadente, spre a ne aliena şi a ne îndepărta de realitate, spre a ne transforma în oameni dezaxaţi care astfel să accepte nedreptăţile tot mai mari ale societăţii ce a devenit de tip sclavagist în tot Imperiul Mason, făcându-ne să luăm în derâdere ceea ce trebuie să fie promovat, cântat, iubit. Deja atunci când un promotor al MTV-ului a fost apostrofat de un telespectator că o declara pe Britney Spears cel mai celebru star muzical din lume deşi nu vindea într-un an cât vindea Michael Jacson într-o săptămână, promotorul evreu din conducerea MTV-ului a declarat senin că nu asta contează în evaluarea celebrităţii, ci criteriile lor competente(sic). Cu alte cuvinte de eşti dezaxat şi mesajele tale sunt de tip grobian, decadent şi animalic, eşti promovat, dacă însă aduci mesaje de solidaritate cu săracii şi năpăstuiţii soartei, dacă critici violenţa, decadenţa, răutatea, nu mai eşti promovat de aceşti semito-masoni, că nu eşti cool. Concluzia? Fiţi curve, peşti, drogaţi-vă, că noi vă suntem stăpâni binevoitori ce vă punem la îndemână droguri, decadenţă, crime şi nedreptate, sclavie şi războaie, că aşa e cool…De filme ce să mai spun? Prea multe sunt de spus. De media informaţională ce să spun? Deja chiar ei, promotorii masoni din media spun că ne prezintă un show de ştiri, nu ştiri aşadar… Iar păstorul, ce face păstorul? Limbaj de lemn, şpagă peste şpagă, sindrofii şi ospeţe cu liderii masoni, catedrala neamului(sic), închinare la morţi şi asemănări din Cer şi de pe Pământ, cu alte cuvinte păstorul turmei, biserica ortodoxă(nu creştină) este condusă de chiar lupul; mason.
    Dumnezeu să judece!

    http://www.ioncoja.ro/2010/02/doi-ani-de-cand-israel-a-cumparat-romania/

    http://www.youtube.com/watch?v=Nk5PuxuJpRw

  11. Traian Ioan spune:

    Santio creatorul meu,este Dumnezeul masoniilor romani geto-daci.

    Eu l-am inventat pentru a arata masoniilor ca au un Dumnezeu mai bun decat al lor.

    Nimeni nu are putere impotriva adevarului decat pentru adevar.

    Eu spun adevarul pentru ca sunt un nebun fanatic anti-crestin. Un bolsevic cu ranjetul pe fata.In trecutul meu de securist militian de la Directia a 4-a Contra-informatii militare securiste,

    am avut ocazia sa dau pumni in cap romaniilor intorsi de la frontiera cu Jugoslavia.Am dat palme si ma mandresc cu asta.

    Am facut-o in numele Partidului Comunist in care am crezut.

    Azi sunt mason si cred in Santio Creatorul.Deci am ramas fanatic anti-crestin ca si atunci.

    De aceea evreii ma inteleg,pentru ca si ei au imbratisat comunismul ateu.

    Evident ca iau medicamente pentru schizofrenie.

    Iubesc Geto-dacia pentru ca aici m-am nascut in leaganul lagar in acea vreme,imperiul fascist condus de Ion Antonescu.Mi-a ucis evreii mei,iar eu a trebuit sa indur la Doftana,alaturi de evreii comunisti,rigiditatea inchisoriilor fasciste ale lui Antonescu.

    Urasc tradarea dar iubesc pe tradatori.De aceea il iubesc pe Majestatea sa Regele Mihai.Pentru ca a facut 23 august,salvand evreii din Romania de la deportarea in lagarele nazi,insa in acelasi timp ducand in Siberia poporul roman.Traiasca Dacia mare! Traiasca Romania

  12. Nae spune:

    @Nea Traiane! nea Traiane!….
    ……………………….
    Nu mă interesează persoana ta şi nici a altuia ci sunt interesat de ideile tale şi ale altora…….
    Ideile nu sunt ale mele sau ale noastre…..ele ne sunt trimise pe quante de lumina de catre Creator ! Numai ca receptia este defectuasa…. intirziata de nori, de ploaie, de alkohol, de medicamente…

    Dacă citeai comentariul meu, fără să te intereseze persoana mea şi, în primul rând, persoana ta, ai fi găsit o foarte mare greşală de raţionament, de judecată, în ceea ce am scris….
    Ce sa fac ? Nimeni nu-i perfect !Pre-judecatile mele fac painea judecatorilor….

    Dar nu vrei să judeci! Nu vrei să-mi judeci judecăţile….
    Nu ! Te gasesti deja intr-un proces de judecata mai competent…

    Ce diferenţă este între a crede ce a spus X şi Y sau Moise, Isus Cristos şi Mahomed?..

    Formularea intrebarii este corecta ? Nu disting sensul! Mi se pare numai o insiruire de litere alfabetice pe care nu o pot decoda….

    Toţi spun Adevărul nu-i aşa?…

    Nu stiu ! Nu sunt globalist.

    Ştiai că pe saitul acesta sunt numai laşi?
    Dacă mă întrebaţi vă arăt că nu este o simplă apreciere, ci este o constatare în urma unei judecaţi……

    Vreau sa ramin totusi politicos ! Si lupt cu mine sa ma abtin… Parca vorbeam undeva de iubire….!!!

    Aşa cum am aflat, prin judecată, că există un Creator, tot aşa, prin judecată, am aflat că toţi sunteţi laşi…

    Bine ! Ai o propunere concreta, cum se pot corecta lasii fara judecata ?

    Nu ştiu să folosesc eufemisme pentru a proteja orgolii. Eu scriu direct ce constat în spusele oamenilor….

    Foarte frumos ! Sinceritatea este unul din ambalajele iubirii!
    M-as bucura sa facem ceva concret,in afara acestor replici Shakespeare-iene.
    De acord ?
    De exemplu: Pe un cont controlat de Dl. Prof.Coja depune fiecare citi bani poate pentru un proiect concret. Cum ar fi infiintarea in Bucuresti a primului magazin pentru desfacerea produselor agrare ecologice fara specula intermediara, in care toti prietenii “nostri ” producatori, sa gaseasca conditii optime de a-si prezenta marfa.
    Banii donati vor fi transformati in AMIC (1A=1 Gr.de aur) iar orice munca in folosul magazinului sa fie retribuita in acest A dupa o regula-evaluatoare a unei ore de munca, pe care urmeaza sa o stabilim. Producatorii se vor achita de taxe in AMIC-i, dar desfacerea in piata este absolut normala.
    Ai imbunatatiri ? Intrebari ? Propunem idea Dlui PRof. Coja ?
    Te angajezi concret?
    Sau preferi numai philosophia vidului in vasele comunicante?
    Scuza-ma !
    O seara buna in continuare !

  13. Nae spune:

    Nea Traiane! nea Traiane!….

    Nu mă interesează persoana ta şi nici a altuia ci sunt interesat de ideile tale şi ale altora…….

    Ideile nu sunt ale mele sau ale noastre…..ele ne sunt trimise pe quante de lumina de catre Creator ! Numai ca receptia este defectuasa…. intirziata de nori, de ploaie, de alkohol, de medicamente…

    Dacă citeai comentariul meu, fără să te intereseze persoana mea şi, în primul rând, persoana ta, ai fi găsit o foarte mare greşală de raţionament, de judecată, în ceea ce am scris….

    Ce sa fac ? Nimeni nu-i perfect !Pre-judecatile mele fac painea judecatorilor….

    Dar nu vrei să judeci! Nu vrei să-mi judeci judecăţile….

    Nu ! Te gasesti deja intr-un proces de judecata mai competent…

    Ce diferenţă este între a crede ce a spus X şi Y sau Moise, Isus Cristos şi Mahomed?..

    Formularea intrebarii este corecta ? Nu disting sensul! Mi se pare numai o insiruire de litere alfabetice pe care nu o pot decada..

    Toţi spun Adevărul nu-i aşa?…
    Nu stiu ! Nu sunt globalist.

    Ştiai că pe saitul acesta sunt numai laşi?
    Dacă mă întrebaţi vă arăt că nu este o simplă apreciere, ci este o constatare în urma unei judecaţi…..

    Vreau sa ramin totusi politicos ! Si lupt cu mine sa ma abtin… Parca vorbeam undeva de iubire….!!!

    Aşa cum am aflat, prin judecată, că există un Creator, tot aşa, prin judecată, am aflat că toţi sunteţi laşi.

    Ai o propunere concreta, cum se pot corecta lasii fara judecata ?

    Nu ştiu să folosesc eufemisme pentru a proteja orgolii. Eu scriu direct ce constat în spusele oamenilor….

    Foarte frumos ! Sinceritatea este unul din ambalajele iubirii!

    M-as bucura sa facem ceva concret ….in afara acestor replici Shakespeare-iene.

    De acord ?
    Uite ..de exemplu: Pe un cont controlat de Dl. Prof.Coja depune fiecare citi bani poate pentru un proiect concret. Cum ar fi infiintarea in Bucuresti a primului magazin pentru desfacerea produselor agrare ecologice fara specula intermediara, in care toti prietenii “nostri ” producatori, sa gaseasca conditii optime de a-si prezenta marfa.
    Banii donati vor fi transformati in AMIC (1A=1 Gr.de aur) iar orice munca in folosul magazinului sa fie retribuita in acest A dupa o regula-evaluatoare a unei ore de munca, pe care urmeaza sa o stabilim. Producatorii se vor achita de taxe in AMIC-i, dar desfacerea in piata este absolut normala.

    Ai imbunatatiri ? Intrebari ? Propunem idea Dlui PRof. Coja ?
    Te angajezi concret?
    Sau preferi numai philosophia vidului in vasele comunicante?

    Scuza-ma !

    O seara buna in continuare !

  14. Pacepa spune:

    BOR a devenit clica masoneriei,o stie toata tara,sunt total contra lui ciobotea,care isi trage averi din BOR.

    Sunt de acord ca masoneria te va distruge.

    Sunt de acord ca nu poti sa te infiltrezi acolo.

    Sunt de acord ca nu exista iesire sau demisie din masonerie.

    Insa tocmai spuneam ca sunt masonerii care nu sunt masonerii.Adica clubulete care nu le recunoaste marea loja nationala,nici Rotary international club(bill gates),nici Malta,Yalta sau Roma.

    Insa noi suntem neo-legionari,sau legionari,si de aceea e bine sa actionam ca atare.

    Tabere de munca
    Conturi pe internet pentru legionari
    Youtube facebook twitter

    SMS cu Capitanul

    si asa mai departe.

    Actiuni umanitare si crestine(adevarat crestine,nu ca ciobotea)

    Actiuni la Valea Plopului cu cei 300 de copii orfani ai parintelui Tanase

    si cate altele se pot face,numai sa vrei si sa ai cu cine.

    Daca vede vecinul ce implicat esti si el va veni!
    http://tiraspol66-news.blogspot.com/

  15. Cristi spune:

    Pacepa,

    În primul rând încep prin a-ţi spune că sper să fi greşit când te-am denumit a fi de partea celor nedrepţi. Sunt multe de spus, şi evident eşti o persoană complexă…
    Total de acord în ce-l priveşte pe Cuza! Vroiam însă să subliniez că prin masonerie şi înscrierea aproape obligatorie în ea pentru cine vrea să aibă o voce publică, semiţii se joacă cu noi, căci ne controlează fiecare mişcare… E aproape imposibil să-i păcăleşti date fiind condiţiile, şi sfârşeşti prin a sluji cahalul…Ştii cum ne văd acum? Aproape ca pe nişte soareci în laborator, ne pun să mergem pe interiorul cercului, pe bandă, ne dau pilule diverse la propriu şi la figurat şi ne testează reacţiile în vederea implementării sistemului de subjugare a noastră, a nesemiţilor până la extincţia totală. Din fericire laboratorul mai are uşi deschise, şi trebuie să-i ţinem în şah cu ele. Cea mai importantă este Biblia, pe care de o mie de ani se chinuie să ne-o interzică direct sau prin punerea ei într-un plan secundar prin scrierile eretice de tip patristico-ortodox, mormon, catolic şi compania…
    Se pare că acum sunt atât de disperaţi încât încearcă să ne reducă vocea tuturor nesemiţilor printr-un nou război de tip Războiul Rece, via Siria, eventual Iran creând o stare de urgenţă asupra tuturor nesemiţilor în tot Imperiul Mason ptr a ni se reduce drepturile de liberă exprimare şi contestaţie politică a sistemului semito-mason. Doar fraierii mai cred în lupta dintre Rusia şi USA vizavi de Siria,mai ales după ce Rusia a dat OK-ul ptr distrugerea Serbiei, Irakului, Libiei, Pactului de la Varşovia… Totul nu-i decât un scenariu ptr a ne pune pe noi nesemiţii să ne urâm şi să ne batem între noi, în vreme ce semiţii ne sunt stăpâni în tot Imperiul Masonic, din Rusia până-n America, din Europa până-n Africa, din Japonia până-n Australia…Dezbină şi condu funcţionează în continuare mai abitir ca oricând. Şi totuşi lumea nu poate să nu vadă că totul este o regie ieftină, cum a fost şi căderea Turnurilor Gemene prin evidenta conlucrare dintre CIA şi Al Qaida, familia Bush fiind în aceeaşi gaşcă masonică şi implicit de afaceri cu familia Bin Laden…E timpul să ne trezim, iar americanii par a da semne în acest sens…Doamne ajută!

    http://www.ioncoja.ro/2010/02/doi-ani-de-cand-israel-a-cumparat-romania/

    http://www.youtube.com/watch?v=Nk5PuxuJpRw

  16. Pacepa spune:

    Cristi,

    si eu imi fac masoneria mea.Nu inseamna ca sunt si mason,ci doar imi creez hau hau cu presa sa ma dau mare.

    In Romania e plinde secte masonice,pe care nu le recunoaste nimeni

    CLUB 22 condus de iliescu ion

    cine crezi ca-l recunoaste pe plan mondial? NIMENI

    asa si domnu Coja.

    Daca isi face un clubuletz cu un prieten,cu vreun legionar ratacit sau cu cineva,nu inseamna ca-i mason,ci doar ca sa arate ca-i puternic.

    Si de ce nu?

    daca 10 legionari se prefac masoni si castiga fonduri de la X si Y,si face actiuni pentru tara,de ce sa nu fie buna ideea?

    ei….ehh stiu ca e impotriva Capitanului si dogmei din PENTRU LEGIONARI,ori CSC.

    Insa vezi tu,CSC e scrisa in anii 30,cand taranimea conta.Azi toti suntem la oras,stam si ne intalnim pe interent,discutam facem marsuri legionare on-line,navigam printre site-uri.

    CSC trebuie tradusa pentru tineretul acesta FACEBOOK,care NU mai intelege ce a scris Capitanul,fiind imposibil de aplicat.Mergi tu din sat in sat sa iti faci cuiburi,cand dai de betivi si tigani peste tot la sate ,si de oameni lenesi?

    foarte putini sunt onesti ,drept dovada ca pamantul tarii nu e arat si llucrat,si il cumpara strainii!

    Mai bine sa ne organizam cumva,nu mai conteaza cum si in ce,si sa actionam impreuna intr-o directie.

    Sa nu ne lasam,si sa facem ceva cu ajutorul Domnului.
    http://tiraspol66-news.blogspot.com/

    PS: si Alexandru Ioan CUza i-a tras in piept pe masoni,dandu-se mason si facand UNIREA cu banii lor.Drept rasplata a fost otravit la Berlin in 1871.Deci a fost erou,si-a dat viata pentru binele neamului! la fel ca HORIA de care ai spus!

  17. Cristi spune:

    Zamolxus, Pacepa, Traian Ioan, vă doresc să fiţi creştini, nu altceva, dacă aţi trădat sau nu să vă căiţi şi să îndreptaţi greşelile voastre, să ne căim cu toţii pentru greşelile noastre, căci toţi greşim…Numai prin Dragoste ne putem îndrepta, numai prin Dragoste ne putem salva sufletele, ţara, poporul…numai prin Dragoste ne putem uni cu toţii, alcătuind o societate decentă, civilizată, creştină cu adevărat…Vizavi de Ion Coja, cum că ar fi mason, nu cred asta… Mă găndesc cât chin sufletesc a fost pe iubitul nostru Horea, să intre în masonerie ptr a putea vorbi în numele românilor, iar apoi să fie torturat, batjocorit, asasinat în public de către fraţii lui masoni pentru că nu şi-a trădat ţara în ciuda jurămintelor masonice de obedienţă faţă de sionism, jurăminte de care cu siguranţă, în sinea lui, era scârbit…
    Nimic fără Dumnezeu!

    http://www.ioncoja.ro/2010/02/doi-ani-de-cand-israel-a-cumparat-romania/

    http://www.youtube.com/watch?v=Nk5PuxuJpRw

  18. Pacepa spune:

    Romanii geto daci il iubesc pe OUR LORD MIHAI EMINESCU!POETUL TRIBUN!

    http://tiraspol66-news.blogspot.com/

  19. Pacepa spune:

    http://tiraspol66-news.blogspot.com/

    SOC! CONSTANTIN BURLACU SE ADRESEAZA ROMANIILOR!

    http://tiraspol66-news.blogspot.com/

    ION COJA S-A ANGAJAT IN MASONERIE PENTRU ROMANIA,INFILTRANDU-SE IN CERCURIILE LOR!

  20. Cristi spune:

    Pacepa
    05.02.2012 la 12:19 am

    Primul argument definitoriu al concepţiei tale trădătoare de neam şi ţară e chiar avatarul tău, recte numele unui trădător de ţară. Al doilea este emfaza cu care te ascunzi în spatele bisericii ortodoxe, o instituţie masonică ai cărei capi sunt masoni aserviţi iudaismului şi care prezintă ereziile ortodoxe anti-creştineşti drept adevărata credinţă, păcălind poporul să se închine la morţi pentru ca Satan să intre în sufletele oamenilor (Numeri 19.11), păcălind poporul să se închine la icoane, la picturi, la asemănări din Cer şi de pe Pământ ptr a încălca a doua poruncă şi astfel evreii ce ne asasinează prin legile talmudice să aibă justificarea talmudică că cei fără de lege trebuie exterminaţi; adică dacă românii se închină la idoli, înseamnă că sunt împotriva lui Dumnezeu şi merită a fi exterminaţi prin slugile masone (preşedinte, miniştri, guvernanţi şi toţi şefii de instituţii), adică sioniste care în chiar aste zile ne interzic românilor în masă accesul la spital, la şcoală şi muncă pentru a muri odată pentru totdeauna. Ce face biserica ta ortodocsă, trădătoare ca şi tine Pacepa? Îşi face castele, dughene la toate colţurile de stradă şi ne cerşeşte bani mai abitir ca indienii din talciocuri, ca să-şi facă preoţii ortodoxo masoni vile, conturi consistente şi să le pupăm noi mâinile şi picioarele, în totală contradicţie cu a doua poruncă, cu Biblia care ne spune clar că de închinat să nu ne închinăm decât la Dumnezeu (Apocalipsa 22.8-9). Te ascunzi în spatele erezilor ortodoxe, crezând că astfel vei câştiga românii de bun simţ de partea ta, români care confundă creştinismul cu erezia ortodocsă… Chiar şi aşa, toţi românii ştiu foarte bine ce înseamnă să mergi astăzi la biserică: şpagă, şpagă şi iar şpagă pentru preoţii îmbuibaţi şi nesimţiţi care cu-n tupeu satanic ne cer bani şi ne jupoaie de vii de orice avem, fie la înmormântare, fie la nuntă, deşi sunt plătiţi de popor din banii de taxe şi impozite. Asta-i ortodoxia ta măi Pacepa trădător de ţară, o instituţie de tip sclavagist ai cărei conducători masoni sunt primii la ospeţele şi sindrofiile guvernanţilor masoni( vezi LUCA 20.45-46), o instituţie destinată a ne spăla creierele cu erezii satanice ptr ca Dumnezeu să ne piardă de la suflet…Instituţiile cu adevărat creştine ca cele din Germania sau ţările nordice nu au instituţionalizat şpaga şi mita, au interzis închinarea la preot sau la icoane, şi de aceea întreaga societate nordică este decentă, civilizată, şpaga, mita, corupţia fiind nişte fenomene aproape inexistente la nivel de masă. De aceea şi tu, şi majoritatea românilor visăm, dorim o societate de tip nordic, chiar dacă încă nu conştientizăm că asta începe cu primenirea bisericii române de ereziile ortodocse ce promovează sclavagismul şi corupţia drept cutume strămoşeşti că c-aşa e datina domle, zic aceşti pui de năpârci drept justificare. Doar astfel suntem cu adevărat creştini, şi doar aşa ne vom putea uni, pe baza dreptăţii şi principiilor Dreptăţii şi Dragostei, nu cu vorbe sforăitoare şi patriotarde spuse de trădători îmbuibaţi şi îmbogăţiţi pe spinarea celor mulţi ca să prostească poporul şi să-l ţină în sclavie şi jug, să-l vândă ca pe vite Israelului prin instituţiiiile conduse de masoni în vreme ce românii se împuţinează dramatic ca niciodată în istorie. Statisticile spun clar, o populaţie cât a unui oraş mediu ca Mangalia, de aproximativ 45 de mii locuitori dispare anual din România. În 10-20 de ani vom fi minoritari şi-o să ne trezim că trebuie să învăţăm limba indiană, sau romă cum ni se pregăteşte deja ca apropiere, araba şi evreiasca. Pacepa, n-ai cum să fii patriot când modelul tău e-un trădător de ţară, n-ai cum să fii creştin când tu reprezinţi o erezie, fie ea şi ortodoxă, căci tot erezie este, n-ai cum să ridici o clădire zdravănă pe o fundaţie şubredă, putrezită. De aceea tu eşti un om cu concepţii de trădător, şi încă unul de-ăla perfid, de genul Vadim Tudor, care se bate în piept că-i mare patriot în vreme ce pe toţi patrioţii români i-a ostracizat şi batjocorit, promovând masonii, curvele şi închinătorii la vrăji…îndrăznind să-l facă nebun pe martirul Eminescu, cel omorât de masonerie pentru patriotismul său şi puterea celor scrise de el cu dragoste de ţară şi Dreptate.
    Doar creştinismul mai poate salva România, poporul român, adică doar urmarea celor scrise în Biblie şi numai în Biblie, iar ereziile patristice, ortodoxe să fie îndepărtate, căci sunt împotriva lui Mesia, lui Dumnezeu. Iar asta o spun nu ca adept al vreunui alt cult, ci ca născut şi botezat în ortodoxie, lucru ce însă nu mă poate face a nu vedea adevărata credinţă, adevăratul cuvânt al lui Dumnezeu, mesajul lui Isus Hristos…mesajul creştin pe care şi apostolul Andrei ni l-a încredinţat nouă românilor şi de care ne batem joc de fiecare dată când ne închinăm la icoane, la preoţi, la morţi, de fiecare dată când ucidem, furăm, preacurvim, depunem mărturie mincinoasă împotriva altui om, râvnim la bunurile altora…
    Dumnezeu să judece!

    http://www.ioncoja.ro/2010/02/doi-ani-de-cand-israel-a-cumparat-romania/

    http://www.youtube.com/watch?v=Nk5PuxuJpRw

  21. Pacepa spune:

    CRISTI spune-mi un singur argument pentru care-s tradator de neam!

    http://tiraspol66-news.blogspot.com/

  22. Pacepa spune:

    http://tiraspol66-news.blogspot.com/

    SINGURUL IZVOR AL PUTERII ROMANESTI ESTE BISERICA ORTODOXA!

    AICI E ADEVARUL SI CREDINTA!

    ROMANIA FARA BISERICA E CA SI OMUL FARA CAP!

    http://tiraspol66-news.blogspot.com/

  23. Cristi spune:

    zamolxus
    04.02.2012 la 4:10 am
    Cristi
    Apocalipsa 3:18
    ”Te sfătuiesc să cumperi de la Mine aur lămurit în foc, ca să te îmbogăţeşti, şi veşminte albe ca să te îmbraci şi să nu se dea pe faţă ruşinea goliciunii tale, şi alifie de ochi ca să-ţi ungi ochii şi să vezi.”
    Conform calendarului tradițional evreiesc ne aflăm în ”biserica” a șaptea Laodicea.”

    Amice, luminează-ne şi pe noi neiniţiaţii goymi vizavi de calendar, nu vorbi aşa în dodii ca beţivii la gardurile de drum…Nu mă mir că Traian Ion este de partea ta, ca şi nişte aşa-zişi neolegionari, Pacepa şi compania, în traducere liberă slujitori ai sionismului masonic.
    Băi nefericitule, tupeul de care dai dovadă alături de fraţii tăi întru… idei denotă că prostia şi trădarea de ţară sunt două elemente ce se completează obligatoriu… Auzi la el, ameţitul, Putin e evreu, da” nu-i evreu că e israelit(Israel e tatăl celor 12 seminţii evreieşti), motiv pentru care nu-i mason, că evreii sunt evrei şi evreii sunt jidani, dar jidanii nu-s evrei; totul că ca Laodicea nimeni nu mai zice aşa. Alo, alo, e cineva pe-acasă, sau mansarda a luat foc? Da da, ai dreptate! Recunosc, grămada-i a ta. Aşa da credinţă, că ca comuniştii nimeni nu e aşa de mare ortodox, ai dreptate; că doar ortodoxismul nu-i credinţă, ci o sectă masonă, aici ai zis-o bine, e de fapt vorba de masonerie când spui comunism sau ortodoxism, adică pe scurt e vorba de sionism anti-creştin. Iar în secolul XXI să vină câte-un handicapat şi să laude Inchiziţia catolică, că cică asta e credinţă, aberaţii mai mari n-am putut să aud de multă vreme… Inchiziţia a interzis Biblia băh deşteptule, freacă-ţi bine ochii şi tu, şi Ion Pacepa, şi Traian Ioan, da nu cu ulei, ci cu principii şi credinţă în cuvântul unic izvorât DOAR DIN BIBLIE, nefericiţilor…De fapt eşti unic cu Ion al tău şi câţiva pretinşi legionari care chipurile sunteţi de partea lui Ion Coja…crezând că dacă spuneţi tare şi cu gura larg deschisă „sus neolegionarii şi ortodoxia”, românii mai pun botul la abureala voastră masono-semită cu scop de înregimentare a poporului român în slujba Israelului condus acum de evreii anti-creştini. Vezi că Traian Ioan te cheamă pân” la el, că cică halatul dincolo era mai ieftin. Ia-i şi pe Nae, şi pe Pacepa, şi pe toţi trădătorii ce se dau mari patrioţi legionari şi care în lipsa oricăror argumente şi concepţii serioase încep să delireze poezii cu pretenţii esoterice, dar de fapt bahice, căci de e s-o daţi la logică cădeţi în cur de vă iese rahatul pe nas. Doamne, ce vă mai place să depănaţi limbaje de lemn de-ală putrezit, a la preaferictul mason ortodox din fruntea BOR cu poezii şi cai verzi pe pereţi, cu basme despre sefarzi, dinarzi, bere şi mici de-aia de fac maţu gros, aşa ca obrazu” tău. Auzi la el…ameţitul, Biblia e a evreilor! Nefericitule, Biblia este Cuvântul lui Dumnezeu, scris prin proorocii şi apostolii evrei, prin ucenicul misterios, adresat ÎNTREGII UMANITĂŢI, aparţionând tuturor oamenilor de pe planetă, indiferent de rasă, neam , popor, sex, aşa că nu te da mare că eşti evreu şi mason, şi ortodox, că tu eşti împotriva Bibliei (Epistola lui Pavel către Galateni 1.8, care condamnă ortodoxismul băi deşteptule). Iar eu când dau citate din Biblie, măi alifie, le dau cu sens, nu ca tine vin cu vorbe alese la întâmplare şi fără legătură cu subiectul cum faci tu din simplul motiv că nu ai inteligenţă pentru a face ceva logic şi de bun simţ. Ia şi citeşte asta, referitor la faptul că evreii şi neamurile sunt totuna, şi turbează alături de confraţii tăi trădători de ţară şi neam, dar nu de cahal, că pe-ăla îl slujiţi în numele masoneriei: Ieremia 4.4, Romani 3.9, Filipeni 3.2, 3.5-9, iar astea au legătură cu contextul, nu vorbesc aşa în dodii ca tine, ci pun punctul pe I cu subiect şi predicat. Puneţi haină nouă de in curat şi alb aşadar, neferictule, şi îmbrăţişează Biblia şi numai Biblia, nu ereziile catolice, ortodoxe, mormone, masone, iudaice, islamice, hinduse, budiste, ca să-ţi salvezi sufletul. Sper că ştii ce semnificaţie are inul alb, dacă nu, întreabă-mă şi-ţi voi spune, căci te vreau creştin şi prin credinţă să-ţi poţi salva sufletul…
    Nimic fără Dumnezeu!

    http://www.ioncoja.ro/2010/02/doi-ani-de-cand-israel-a-cumparat-romania/

    http://www.youtube.com/watch?v=Nk5PuxuJpRw

  24. Traian Ioan spune:

    iar m-am imbatat! medicamenteeee

  25. Traian Ioan spune:

    Re: Adevărul Creaţiei, Alternativă la religii…
    Nae
    04.02.2012 la 2:02 pm


    “@TRAIAN ION
    Întrebarea ta cu care închei… Nu prea seamănă a iubire….
    Da ! O intrebare nu poate semana cu o iubire!
    Am fi cu totii plini de iubiri….
    Dar inteleg desigur ce doresti sa spui, si-ti dau perfecta dreptate daca te referi la eschimos.
    Sau te referi la povestitor?
    Sunt mai multe aspecte !
    Doream numai sa se inteleaga subtilul din paradigma scenariului ….
    Numai bine si o zi buna la toti !

    Nu mă interesează persoana ta şi nici a altuia ci sunt interesat de ideile tale şi ale altora.
    Dacă citeai comentariul meu, fără să te intereseze persoana mea şi, în primul rând, persoana ta, ai fi găsit o foarte mare greşală de raţionament, de judecată, în ceea ce am scris.
    Dar nu vrei să judeci! Nu vrei să-mi judeci judecăţile. Te mulţumeşti să crezi în poveştile frumoase şi interesante ale altora.
    Ce diferenţă este între a crede ce a spus X şi Y sau Moise, Isus Cristos şi Mahomed?
    Toţi spun Adevărul nu-i aşa?
    Ştiai că pe saitul acesta sunt numai laşi?
    Dacă mă întrebaţi vă arăt că nu este o simplă apreciere, ci este o constatare în urma unei judecaţi. Aşa cum am aflat, prin judecată, că există un Creator, tot aşa, prin judecată, am aflat că toţi sunteţi laşi.
    Nu ştiu să folosesc eufemisme pentru a proteja orgolii. Eu scriu direct ce constat în spusele oamenilor.

Raspunde